Me Lately

Hai... Lama sungguh tak update blog. Hari nie, baru ada kesempatan...  Sebab aku agak tired dengan akitiviti praktikal aku... Last week, aku kena overtime almost everyday sebab ada function. Bedebah, letih sial. Bayangkan, 7pagi sampai 10malam. Sometimes aku wonder, macam nie ke aku nak keje nanti? Penat, takder masa untuk bersosial and definitely can't do fun things like pegi cinema, online berjam-jam ataupun, sekadar nak golek2 atas katil... Haish...

Hari nie, aku demam. Ni since dua hari lepas. Aku tak risau pasal deman nie, actually. Aku risau pasal ape orang2 kat kitchen tu akan pikir pasal aku. Adakah diorang akan pandang negatif pada aku? Dah la hari tu cuti da lama, skarang, sakit plak tiba2. Takder M.C plak tue. Lagi lah diorang tak percaya kat aku. Aku sakit, tapi general hospital kat Shah Alam tak ada. Mana aku nak pegi? Klang ada la. Tapi jauh.

Tadi ingat nak pegi klinik UiTM, tapi malangnya, gate tutup plak. Buat sakit hati je. Baik la tak payah bukak klinik tue. Sekarang nie, aku just tak sabar nak habis praktikal. Nak balik ke tempat asal usul aku. Rindu nak makan masakan mak, rindu nak kuar jalan2 ngan ayah, rindu nak gurau ngan adik beradik, dan rindu bau dan suasana Kuala Berang aku tue... Bersabar sajalah. Aku tahu, mesti akan balik jugak nanti... So, aku akan terus bersabar...

Anyway, hati nie dah lama nak makan French Baguette dengan salted butter. Yes. Sungguh sedap. Dua minggu lepas semasa melawat rumah Fakhrul Zakry di Villa Putra, aku beli sebatang french baguette dengan salted butter. Nikmat sekali. Balik dari Putra, aku balik Shah Alam, terus rasa nak beli. Kat Carrefour Seksyen 23 ada jual. Tapi so far, belum ada kesempatan nak gie beli. Maybe malam nie..

Definitely malam  nie aku akan beli... :) Yummy.

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Kaki, Hospital Dungun dan Cellulitis...

My Weird Habit

Introduction to Prince Charming...