Masa Untuk Pulang...

Hari nie dah masuk 9hb April 2011, empat hari selepas tamatnya latihan praktikal kat KGSAAS... And aku masih di Shah Alam... Mengapa masih di sini?

Hrm... Rewind balik apa aku dah buat selepas tamat praktikal ari tue... Well, aku settlekan problem dengan H.R Department, settlekan hal2 barang ntuk report, amik borang evaluation, buat business [still rahsia, belom masa ntuk diexposekan], settlekan hal2 dengan abang Rahiza dengan facebook dia... Apa lagi ya?

Daddy da banyak kali call pasal balik rumah nie. Macam2 alasan aku bagi; tengah tunggu elaun la, tunggu sijil la... Memang pon, tapi semalam dah confirm dengan h.r, kalau tak sempat bagi, dia akan poskan sijil and bank in duit... So, next time kalu babah aku call, aku memang tak ada alasan yang munasabah lagi nak bagi kenapa asyik delay balik...

Kecuali dua tiga hari nie, aku busy dengan event business part time aku. Kena ulang alik from Shah Alam to Bangsar. Memang penat ye berbusiness. Padanlah aku tengok yang buat business memang jarang duk rumah. Asyik travel je. Anyway, first time aku masuk benda2 macam nie. Mulanya memang tak nak, tapi aku tergerak hati nak cuba benda nie. Experience la katakan. Bleh jadikan ilmu ntuk masa hadapan... Hahaha...

Ahad nie ada event lagi kat Sepang. Hampir 2000 orang nak datang. Kalau aku gie event ahad nie, confirm2 balik lambat ke Terengganu. Mesti parent aku tak happy. And aku tak bagitau diorang pasal benda nie. Kot2 diorang marah... Until malam tadi sekitar 10mlm. Rupanya2 diorang dulu dah join sebelum aku. Apa lah! Kan senang kalau diorang bagitau aku awal2. Haish...

I missed home. I missed my bed and my bantal busuk. I missed my siblings. I missed everything.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah Kaki, Hospital Dungun dan Cellulitis...

My Weird Habit

Introduction to Prince Charming...