Mula Merasa Kehangatannya...

So, yay! Aku sudah tamat latihan praktikal di KGSAAS Shah, Alam. Fuh! Sekarang keje aku duk goyang kaki je kat rumah sewa sambil tunggu dapat duit elaun terakhir serta sijil praktikal and then memandu pulang ke Terengganu tempat lahirku... Huhuhu...

Happy2 gak. Tapi baru aku tahu. Belom berakhir lagi. Masih ada final teori exam and final cooking exam. Aku asyik mengingatkan diri, semuanya akan berjalan lancar... sehingga la tarikh2 final itu diumumkan berserta dengan panel... Terus naik cuak aku. Tengok kat bawah nie.

Oh my god!!! Individual kot!!! Memang giler lah kitchen nanti!

Aku suka panel aku, Nurul Fardila Abdul Razak... Nasib baik dia sporting. Maunya dapat yang garang2 strict tu... Haish...

Hah. Amik kau! Padan muka!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kisah Kaki, Hospital Dungun dan Cellulitis...

My Weird Habit

Introduction to Prince Charming...