My Weird Habit

Okay. I do have this weird habit yang tak dapat nak dibuang. Sejak baby lagi da mempunya habit nie, and I don't think it will stop.

Well, I like to menguntil/mengenyeh/mengumpal bantal. Got it? Like, I take the end of the bantal, kat bucu tue, then I will picit2 that area sepuas-puas hati, like gerammmmmmmmmmmmm tengok benda tue!!! Bila da main benda tu, gigi akan automatik akan dikacip sekuat-kuatnya, and I swear, kadang-kadang kacip gigi kuat sangat, sampai rasa sakit kat gigi.

This is the contoh hasil mengumpal bantal around 3 months.

Well, dari elok2 terus jadi rabak. Salahkan habit nie. Cuba kau bayang bantal yang aku da gentel dari kecik, lagi hauk rupa dia...
Huhuhu. Aku tak tahu aku nie spesis apa suka gumpal bantal, but gladly, after bertahun-tahun idop, aku tahu bukan aku sorang je ada habit pelik nie. Rupa2nya, ayah kepada member aku, yang dah beranak pinak pon ada habit yang sama, sampai dia da tua hari nie masih lagi main penyet2 bantal nie...

Nak tido kalau takder bantal gentel nie memang tak syok. Seronok giler!!! Kadang2 bila aku dok penyek kuat sangat sampai merah jari2 nie, tapi still go on!!!!!!!! Sebab sedapppppppp!!! Hehehehe... member aku cakap, kalau dia rakam 'aksi' aku penyek bantal pastu tunjuk kat aku, mesti aku gelak2. Macam bangang, sebab dia kata muka aku penuh emosi kalau da start main bantal nie... Hehehe.

Kalau nak tahu, zaman masa sekolah dulu, kalau gie sekolah, tiba2 terasa rindu kat bantal gentel kat rumah, maka TIE la jadi mangsa. U know, hujung tie tu kan tajam segi tiga cam bantal gak, tengok je rasa tak tahan dah. And, percayalah, kalau aku ada gambar, aku upload gambar tie tu kat sini, tapi, if u must know, lepas setahun pakai tie tue, 1/5 bantal tue dah hancur, sebab aku duk main gentel2.  

Kalau mengada, aku gie main tie member meja sebelah aku. Nasib baik dia sporting, buat bodoh je, memang dia tak kesah, sebab tue la dia pakai tie labuh, sebab nanti dia tahu aku nak main gentel, HAHAHAHAH!!!

Normal la kan. Semua ada habit masing2. And this happen to be mine. Masa tengok Ripley's Believe it Or Not zaman adik2 dulu, lagi banyak habit pelik2. Macam makan sabun la, makan rambut la, lompat2 berkali2 la, makan kaca la. Lagi sewel.

So, what's your weird habit?

Comments

Popular posts from this blog

Kisah Kaki, Hospital Dungun dan Cellulitis...

Introduction to Prince Charming...